samogloski

samogloski, LOGOPEDIA, logopedia
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Polecenie:
Nauczyciel rozpoczyna nauk! czytania od wprowadzenia samogłosek. Post!puje
według zasady: powtarzanie, rozumienie, nazywanie, któr# stosuje do ka$dego
nowo poznanego materiału. Najpierw nauczyciel czyta uczniowi samogłosk!
i prosi go o jej powtórzenie (1), nast!pnie sprawdza rozumienie i prosi dziecko
o wskazanie przeczytanej samogłoski (2). Na koniec dziecko samodzielnie czyta
samogłoski (3).
1. Powtarzanie.
Nauczycielmówi:
– (dziecko powtarza), (dziecko powtarza), (dziecko powtarza).
2. Rozumienie.
Nauczycielmówi:

U
I
Gdzie jest A?
(dziecko pokazuje).
Gdzie jest I?
(dziecko pokazuje).
3. Nazywanie.
Nauczyciel mówi:

Przeczytaj
(nauczyciel pokazuj! samogłosk!).
Strony pochodz# z zestawu
Moje sylabki
cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008.
A
A
U
I
©
MOJE SYLABKI
1
1
O
E
Y
©
MOJE SYLABKI
1
2
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lemansa.htw.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Smętna dusza może nas zabić prędzej, o wiele prędzej niż zarazek.