samogloski, LOGOPEDIA, logopedia
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Polecenie: Nauczyciel rozpoczyna nauk! czytania od wprowadzenia samogłosek. Post!puje według zasady: powtarzanie, rozumienie, nazywanie, któr# stosuje do ka$dego nowo poznanego materiału. Najpierw nauczyciel czyta uczniowi samogłosk! i prosi go o jej powtórzenie (1), nast!pnie sprawdza rozumienie i prosi dziecko o wskazanie przeczytanej samogłoski (2). Na koniec dziecko samodzielnie czyta samogłoski (3). 1. Powtarzanie. Nauczycielmówi: – (dziecko powtarza), (dziecko powtarza), (dziecko powtarza). 2. Rozumienie. Nauczycielmówi: – U I Gdzie jest A? (dziecko pokazuje). Gdzie jest I? (dziecko pokazuje). 3. Nazywanie. Nauczyciel mówi: – Przeczytaj (nauczyciel pokazuj! samogłosk!). Strony pochodz# z zestawu Moje sylabki cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008. A A U I © MOJE SYLABKI 1 1 O E Y © MOJE SYLABKI 1 2 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |